onsdag 15. mai 2013

Mai-kort


Vi er kommet til midten av mai, og Nordsalten Hobbyklubb er kommet til månedens andre utfordring.  Denne gangen vil vi se hjemmelaget pynt. Jeg har brukt rester av blonder, bånd og osteklut til å lage en blomst. Her finner du oppskrifta jeg har brukt. Jeg har valgt å lage et kort i skikkelige mai-farger, siden det nærmer seg 17. mai.




Tilda er fargelagt med ProMarkers, og i morgen skal jeg legge ut ei oppskrift på fargeleggingen, så jeg sparer fargene til da. I tillegg har jeg pynta rundt motivet med små perler av liquid pearls.











Jeg deltar i disse utfordringene:
Papirplanetens Magnoliautfordring #2: Bruk blomster (25.5.)
Kort`o`Mania #84: Alt er lov (15.5.)
Scrap´a´Long #27: Dies og/eller punch (28.5.)
Papirdokkene Mai: Metall (25.5.)



4 kommentarer:

  1. Så utrolig nydelig Karen Elise ♥
    Utrolig lekker farging, likte veldig godt tutorialen din over her!!
    Ha en flott pinse!
    Klem :)

    SvarSlett
  2. Flott kort med det søteste motiv :)

    Takk for at du scrapper med Papirdokkene

    SvarSlett
  3. Eg likte veldig godt både oppbygging og fargeval. Takk for at du deltar i Papirplanetens Magnoliautfordring.

    SvarSlett
  4. Tusen takk for nydelig bidrag, og takk for at du scrapper med oss Papirdokker og Papirplanetens Magnoliautfordring♥

    Smil fra Anne :)

    SvarSlett

Tusen takk for alle hyggelige kommentarer :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...