mandag 1. april 2019

Konfirmasjonskort til gutt og jente



Jeg fikk en bestilling på to konfirmasjonskort, et til gutt og et til jente. Disse lagde jeg på Papirfesten. Denne måneden har vi temaet "til tenåringen" i Nordsalten Hobbyklubb, så da passet det perfekt å bruke disse kortene som DT-bidrag. Jeg håper du tar turen inn dit og ser på resten av DT-bidragene, og lar deg inspirere til å lage noe selv også.


Jeg starter med å vise dere guttekortet:

Navn og dato på kortet gjør det ekstra personlig. Jeg strevde veldig med dymo-maskinen min, men fikk tips om å klippe med saks i stedet for å kunne på maskinen. Etter det gikk det bedre.




Jeg har ingen vimpel-dies, så da er det bare å klippe til selv. Da får jeg også en størrelse som passer perfekt til stempelet.






Jentekortet lagde jeg som et shaker-kort:





Blomsterpanelet er laget som ei lomme man kan legge en pengegave oppi.





15 kommentarer:

  1. Fantastisk flotte kort, Karen Elise! Heldige konfirmanter som får disse. :-)

    SvarSlett

Tusen takk for alle hyggelige kommentarer :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...