lørdag 11. juni 2011

Trappekort til et brudepar

En kveld jeg satt og ikke fant ut hva slags kort jeg skulle lage, utfordret Mari meg til å følge denne  malen. Må si selv at jeg ble veldig fornøyd ;-) Siden det går mot sommer og bryllupsesong, ble resultatet et bryllupskort:

Framsida

Kortets innside
Noen detaljbilder:

Plass til en liten hilsen.

Et stempel...




Flere utfordringsblogger har bryllupskort som oppgave, og jeg leverer kortet til Kreativ Hobbys juniutfordring, Anonyme Scrappere #24 og Papiravisens juniutfordring.  

10 kommentarer:

  1. Et herlig kort. Flott og elegant.
    Tusen takk for at du deltar hos Papiravisen.

    Klem fra Merethe

    SvarSlett
  2. Lekkert bryllupskort, nydelig pyntet.
    Takk for at du deltar hos Papiravisen.

    SvarSlett
  3. Flott, elegant og romantisk bryllupskort! :)

    Ha en fin dag.

    Hilsen Marlene, GDT hos Papiravisen

    SvarSlett
  4. Morsom bretteteknikk.
    Et nydelig kort.
    Takk for at du deltar hos Papiravisen.

    SvarSlett
  5. Lekkert, elegant og romantisk!
    Takk for at du delats hos as.
    Marit

    SvarSlett
  6. Et så ufattelig nydelig kort! ♥ Den bretteteknikken var utrolig stilig, legger meg den på minnet for det var så flott. La meg til som følger hos deg jeg og kommer innom og henter masse inspirasjon videre!

    Ha en fortsatt fin pinse!
    Kari

    SvarSlett
  7. Så utrolig flott bryllupskort du har laget.
    takk for at du deltar hos Kreativ Hobby

    Angella

    SvarSlett
  8. Nydelig kort! Og flott dikt!

    Tusen takk for at du deltar i Papiravisen

    Agnete

    SvarSlett
  9. Takk for det fine kortet!!;) Imponert!

    SvarSlett
  10. Nydeleg ♥ Takk for link til mal.

    SvarSlett

Tusen takk for alle hyggelige kommentarer :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...