tirsdag 13. september 2011

Scrapperally

En treff-tag.

I helga var jeg på Scrapperally sammen med en god gjeng kreative scrappedamer. Det var knallkjekt, og vi koste oss fra morgen til kveld!



Et par bilder fra treffet:



Blomsterkurs



Og her er det jeg laget:


Et vinterkort:










Et guttekort: 

Dette kortet laget jeg til en skissekonkurranse.






Jeg fikk låne Promarkers-tusjer av Mari, og har fargelagt med det for første gang. Kjekt :-)











Har et par kort til, et der bare innsida mangler, og et jeg så vidt har begynt på. De kommer nok ut her etter hvert. Og så lagde jeg et kort på et kurs også. Det kommer også snart ut tenker jeg.

1 kommentar:

  1. Veldig fine!!!

    Gøy med nye teknikker. Likte godt den skjønne "rosa" jenta.

    SvarSlett

Tusen takk for alle hyggelige kommentarer :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...