mandag 31. oktober 2011

Strilascrap

I helga var jeg på Strilascrap. Hadde det kjempekjekt sammen med scrappevenner! Der var mange utfordringer, og jeg prøvde å få gjort en del av dem.

På dette første har jeg kombinert en utfordring som lød "høstfornemmelser" med ei oppgave som gikk ut på å blant annet bruke ei bokside vi fikk utdelt. Den tredje oppgava jeg svarte på med dette kortet, var å bruke det sitatet som står på tagen.






Blomstene har jeg laget av ei bokside som vi fikk utdelt til denne oppgava.


På det neste kortet, har jeg brukt ei skisse vi fikk utdelt, og stempeltrykket var også en del av en utfordring å bruke. Fargeinspirasjonen kommer fra dette bildet:







1 kommentar:

  1. Kjempeskjønne begge to! Flotte farger! Herlig bilde av gutten og hunden, ...og stilig med klokka som er bretta fram.

    SvarSlett

Tusen takk for alle hyggelige kommentarer :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...