torsdag 29. november 2012

Juletre


Jeg ble så inspirert av det første kurset med Jana, at jeg i siste liten meldte meg på hennes andre kurs også. Der var prosjektet å lage et juletre av papirstjerner. Vi lagde et kremmerhus i papp, kledde det med rester av ei hekla blondegardin og malte det hvitt. Stjernene bretta vi av smale strimler fra gamle bøker.









Dette bildet har jeg lånt fra bloggen til Jana. Syns jeg kunne få lov til det, siden det er meg på bildet...







Stjernene er dekorert med lyseblått glitter, og skinnende biter som faktisk er fra et knust speil. Noen røde bær har også fått plass  her og der.


Et nærbilde av sløyfa. Båndet er stemplet med fine julestempler, og en tag med tekstene "Joy to the world" og "Come let us adore him" henger ned fra den. Jeg har limt ei av de minste stjernene oppå knuten.

Her er treet sett fra den andre sida.


I mellomrom mellom stjernene og nederst på treet kommer blondene til syne.


2 kommentarer:

  1. This is a great piece if art! I love the combination of the offwhite stars and the written ones! I'ts full, it's rich, it's unique. I'm glad you left me your link and I'll visit you back again soon! Thank you again and have a great Christmas time!!!!

    SvarSlett
  2. Dette så utrolig gøy ut:) Flott resultat!
    Klem fra Gunn

    SvarSlett

Tusen takk for alle hyggelige kommentarer :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...