onsdag 20. oktober 2010

Velkommen!

Velkommen til kortbloggen min! Etter å ha blitt inspirert mange ganger av flotte scrappe-blogger på nettet, har jeg endelig laget min egen. Her kommer jeg hovedsaklig til å poste kort jeg lager, kanskje noen andre kan bli inspirert av mine? For tida går det aller mest i julekort, i år har jeg faktisk starta juleforberedelsene før julemarsipanen kom i butikkene! Men jeg lager litt annet også innimellom, for variasjonen sin del.
Her er et av julekortene jeg har laget. Det er et staffelikort, og jeg har brukt et mønsterark med teksten "Listen to the magical sounds of the holiday". Syns det passet så godt med den skjønne engelen. Styrer litt med å få inn bilder, så det får komme mer i neste innlegg.


2 kommentarer:

  1. For ein søt blogg! Glede meg te du får lagt ut mer:) Har du tenkt å legga ut oppskrifter på kort og?

    SvarSlett
  2. Takk :) Kanskje det komme mer allerede i kveld? Hadde et par kort eg ikkje fekk te å legga ut bilde av i går. Har ikkje tenkt på oppskrifter, men kan jo kanskje legga ut link te mønsteret eg har brukt.

    SvarSlett

Tusen takk for alle hyggelige kommentarer :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...