mandag 8. november 2010

Rødt er tabu!

Anonyme Scrappere har en utfordring som heter "rødt er tabu". Oppgava var å lage julekort, selvfølgelig fri for fargen rød. Jeg har publiser kort og glemt å legge de ut til den utfordringen tidligere, så nå har jeg leita i kortene mine og funnet et tri-shutter kort og noen staffelikort.

De tre øverste kortene vil jeg delta i Anonyme Scrappere sin utfordring #9 med.



 


Disse er ikke med på utfordringen, men jeg legger dem ut her likevel :-)





 Kjekt om du legger igjen en kommentar ;-)

3 kommentarer:

  1. Så mange flotte vintage julekort, herlige farger og pynt på alle. :)
    Takk for at du deltar hos AS.
    Klem, Anne.

    SvarSlett
  2. Nydelige julekort du har laget!
    Får julestemning av å se på dem, jeg! :)
    Takk for at du deltar hos AS!
    :D

    SvarSlett
  3. Du verden så mange flotte kort . utroliglekkert pynta

    SvarSlett

Tusen takk for alle hyggelige kommentarer :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...