onsdag 15. februar 2012

Winter Wonderland



"Winter Wonderland" er tittelen på den nye utfordringen til NordSalten Hobbyklubb. Jeg har laget en ny type brettekort som jeg fant mønster på i det siste Ett Trykk. Det var enkelt og kjekt å lage, og jeg syns det ble ganske stilig! Siden bildet er litt orange, har jeg valgt å la resten av kortet gå i lyse, duse farger for å dempe dette litt.






Skrivefelt på baksida.


Sløyfa er knyttet av en strimmel med osteklut.


Denne flotte snøkrystallen fikk jeg i adventskalenderen.


Sånn ser kortet ut sammenbrettet.
Hopp inn her for å se resten av DT-bidragene og for å delta i konkurransen.

5 kommentarer:

  1. Helt nydelig og så lekkre farger du har brukt.

    Klem Kjersti

    SvarSlett
  2. Syns det ble fantastisk lekkert. Flotte farger og lekre detaljer!

    -Wenche

    SvarSlett
  3. Skikkelig stilig brettekort Karen Elise:-))
    Nydelig bilde og herlig dekorert!!

    Ha en strålende dag.

    Sylvia

    SvarSlett
  4. Nydelig pyntet og en morsom bretteteknikk:)

    SvarSlett

Tusen takk for alle hyggelige kommentarer :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...