fredag 30. mars 2012

Dokkecup #4



Da er avstemningen for runde 4 over, og denne gangen var oppgava å lage noe inspirert av bildet under. Jeg sleit litt med hva jeg skulle velge, men det ble til slutt fargene.





Sånn ble resultatet mitt, som vant denne runden :-)





Fargene jeg har brukt:
Hud: Sunkissed Pink - Dusky Pink - Almond
Hår/sko/kjole/krukke: Walnut - Cinnamon - Tan - Satin
Kåpe/blomster: Walnut - Ruby - Red - Lipstick Red
Blader: Forest Green - Pear Green
Tag: Ivory
Skygge: Warm Grey 1



På innsida er det et enkelt pynta skrivefelt.


Jeg vil delta på Scrapperikets bonusutfordring, med temaet bursdag.

9 kommentarer:

  1. Veldig fint! ...og gratulerer! :-)

    SvarSlett
  2. så lekker dette ble!! Nyydelig fargelagt motiv :)
    Ha en go helg! Og God Påske :D

    SvarSlett
  3. Sikke et fint kort.
    God weekend.

    SvarSlett
  4. Så lekkert kort!

    Tusen takk for at du deltar i utfordringen vår!

    Linda, Scrapperiket:)

    SvarSlett
  5. Skikkelig lekkert kort i flotte farger!!

    Klem Kjersti

    SvarSlett
  6. Så nydelig kort. Kjempefin fargelegging! Jeg likte så godt fargekombinasjonene dine. Lekkert design på kortet også. Blomstene og perlene var utrolig flott! Takk for at du følger bloggen min:)
    Klem Elizabeth

    SvarSlett
  7. Dette var nydelig Karen Elise;) Liker godt den beltekort teknikken og fargekombinasjonen er så lekkert sammensatt. Nydelig bruk av kantpunch. Fortsatt flott påskeaften. Klem

    SvarSlett
  8. Ett fint kort :)
    Herlige farger :)

    Tusen takk for at du deltar på utfordringen vår :)
    Ha en fin dag!

    Kristine
    Scrapperiket

    SvarSlett

Tusen takk for alle hyggelige kommentarer :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...