fredag 13. april 2012

Dokkecup #5



Da var femte runde over, og på hengende håret kom jeg videre. Vel fortjent var det ett tøft kort som fikk nesten alle stemmene denne gangen. Oppgava var å lage et brettekort med temaet idrett, og det passet perfekt at jeg akkurat hadde mottatt de digitale stemplene fra KennyK som jeg vant hos Sketchy Colors. Litt annerledes stil enn jeg pleier å bruke, men det er kjekt å variere. De passer dessuten veldig godt til guttekort. Det ble et free standing pop up card, etter mønster fra Ett trykk. Jeg fant et mønster på nettet også, og legger link i venstremargen.






Motivet er Soccer fra KennyK, og jeg har fargelagt med Promarkers.




Jeg vil levere det til Scrap'a'Longs aprilutfordring (28.4.). De vil se guttekort.

3 kommentarer:

  1. Helt herlig guttekort Karen Elise!
    Ønsker deg en god helg :o)
    Klem, Heidi

    SvarSlett
  2. kjempeflott guttekort,likte fargene du har brukt!!

    Tusen takk for at du deltar hos Scrap´a´long!!

    klem Lise

    SvarSlett
  3. Så stilig kort! herlig guttestempel, og flotte farger du har brukt her!

    Tusen takk for herlig bidrag til utfordringen vår hos Scrap'a'long!

    Klem Stine :-)

    SvarSlett

Tusen takk for alle hyggelige kommentarer :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...