tirsdag 6. november 2012

Blå engel 2/12


Da var jeg kommet til kort nummer to i "Kreativ Hobbys Julekortutfordring - 12 julekort". Kjenner de som allerede er ferdige med 12 stresser meg litt, men vet jo at jeg har god tid... Alle stemplene jeg har brukt kommer fra Kreativ HobbyJeg fant et stempel fra dem som jeg knapt visste at jeg hadde, og det var jo kjempefint syns jeg! Tenker det blir noen flere kort med denne engelen, har i hvert fall et par til ferdig fargelagt.



Engelen er farget med Promarkers.




På baksida av tagen er det god plass til å skrive en hilsen.


I tillegg deltar jeg på denne utfordringen:
Card and Scrap #42: Julekort (13. november)



6 kommentarer:

  1. Det er et nydelig kort du har laget, Karen Elise! Liker så godt den engelen du har brukt! Vi kan dessverre ikke godkjenne bidraget ditt hos Papirpikens Verden da du har linket til for mange utfordringer. Vi håper du vil scrappe med oss ved en senere anledning!

    Klem, Hege:)

    SvarSlett
    Svar
    1. Beklager! Glemte å telle med den ene utfordringen.

      Slett
  2. Wauw!! Hvor et smukt kort!!
    Smukke farver og så smukt pyntet!

    1000 tak fordi du deltager i udfordringen hos Card and Scrap :)

    SvarSlett
  3. Det går fint, Karen Elise! Håper du vil scrappe med oss igjen senere!!! Og kortet ditt var virkelig nydelig!!!

    Klem, Hege:)

    SvarSlett
  4. Så lekkert dette kortet var. :-) Jeg er også med i utfordringen og tenker at jeg skal kose meg litt med disse kortene. Har kommet til 4 nå og er egentlig fornøyd med det. I dag fikk jeg flere stempel i posten og da blir det noen koselige timer på hobbyrommet. Det var et nydelig stempel du hadde brukt - tror ikke jeg har sett det før.

    Lykke til videre! :-))

    SvarSlett
  5. Dejligt julekort i smukke farver.
    Tusind tak for du deltager i udfordringen hos Card and Scrap.

    SvarSlett

Tusen takk for alle hyggelige kommentarer :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...