søndag 22. september 2013

Mitt første Magnoliastempel


Hos Papirplanetens Magnoliautfordring, blir vi utfordret til å ta fram et av de første Magnolia-stemplene våre, og lage et kort med det. Dette synes jeg var en morsom utfordring, og selv om det tok sin tid, har jeg nå fått til et kort. Høstnummeret til Ett Trykk dumpa ned i postkassen rett før helga, så da måtte jeg jo prøve en ny bretteteknikk derfra. Først skal dere få se det gamle kortet med motivet på, fra oktober 2011. Var jo litt gøy å bla tilbake og se utviklingen på de to årene. Da hadde jeg akkurat begynt å samle på tusjer, og hadde ikke så veldig mange.

Her finner du det opprinnelige innlegget, med dette og to kort til med samme motiv.


Og så det nye kortet:





ProMarker i fargene:
Hud: Oatmeal - Blush - Almond - Blender
Kinn: Coctail Pink - Pale Pink
Brun: Shale - Caramel - Sandstone - Satin - Blender
Blå: Polar Blue - April Shower - Icicle - Blender
Grønn: Khaki - Marsh Green - Pressed Leaf - Blender
Skygge: Warm Grey 3 - Morning Mist - Blender


Jeg har farga båndet med ProMarker i fargen April Shower, og jeg har stempla noter og g-nøkler på.



Jeg ønsker å levere til disse utfordringene:

Papirplanetens Magnoliautfordring #5: Bruk et av de aller første Magnolia´ene dine (25.9.)
Cherish This #1: Åpen oppgave (25.9.)
Kort o Mania #93: Bruk to av dine favorittfarger (lyseblå/rosa) (30.9.)
Papirdokkene #51 September: Kreativ bruk av stempel (på sløyfa) (25.9.)


9 kommentarer:

  1. Flott kort:)


    Tusen takk for du deltar på Cherish This:)


    Klem Mette

    SvarSlett
  2. Flott kort, og så herlig tekst inni:)

    Tusen takk for at du deltar på utfordringen hos Cherish This :)

    SvarSlett
  3. Rigtig smukt og spændende kort! Flotte farver, dem kan jeg også godt lide! Tak fordi du deltager hos kort o mania!

    SvarSlett
  4. Ahhhh så vakkert ♥
    Veldig flott fargelegging, ser veldig at du har utviklet deg :)
    Klem

    SvarSlett
  5. Stilig innlegg. Tydelig at du har utviklet stilen din, både på oppsett og fargelegging:) Nyyydelig kort:)

    SvarSlett
  6. Nyyydelig! Morsomt oppsett (tror jeg må prøve den teknikken når jeg også får bladet i posten :-), flotte farger og suuuper fargelegging! Veldig morsomt å se utviklingen også, det er veldig tydelig endring å se både i stil og teknikker.

    Klem :-)

    SvarSlett
  7. Kommer innom igjen jeg Karen Elise :D
    Veldig kreativ og flott svar på oppgaven vår hos Papirdokkene.
    Takk for at du deltar hos oss!
    klem klem

    SvarSlett
  8. Så fint Kort du har laget:) Flott farge kombinasjon;) Artig å se uhvordan du har forandret stil siden en av de første kortet ditt.
    Takk for du deltar hos Kort' O Mania. Lykke til.
    Klem fra DT Elisabeth

    SvarSlett
  9. Så nydelig <3
    Gøy å se hvilken fremgang du har hatt på bare to år :)

    SvarSlett

Tusen takk for alle hyggelige kommentarer :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...