søndag 20. desember 2015

God jul!



Vi er godt igang med årets siste utfordring i Nordsalten Hobbyklubb.
Vi blir sponset av My Besties, som har gitt DT noen fine motiver å jobbe med.
Jeg blogger fra mobil for første gang, så er litt spent på hvordan dette blir seende ut. Jeg får ikke til å linke eller redigere bildene sånn jeg pleier.


https://www.etsy.com/shop/SherriBaldy


Jeg har laget et julekort, og gavene på innsida er inspirert av et kort i det siste Ett Trykk.







Jeg blir med på denne utfordringen:

Kort O Mania #143: Jul (2.1.16)




1 kommentar:

  1. Nydelig julekort i fine farger og lekker pynting.
    Takk for at du deltar på KortoManias utfordring.
    Klem fra Sissel

    SvarSlett

Tusen takk for alle hyggelige kommentarer :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...