tirsdag 18. oktober 2016

Pensjonist



Rett før sommerferien fikk jeg noen bestillinger på kort. Flest baby- og bryllupskort, men i dag viser jeg fram et kort til en pensjonist. Jeg har brukt gråblå ark og blomster sammen med trepynt og svarte perler. Syns det passer bra til mann, selv om jeg lurte inn litt bling og blomster ;) 









Under teksten er det en tag til å skrive en liten hilsen på.




Jeg leverer kortet til disse utfordringene:

Hjerteboden oktober: Maskulint (31.10.16)
Kreativ Scrapping #10: Chipboard (26.10.16)
Hobbygarasjen #41: Maskulint eller til mannen (25.10.16)
Papirplaneten oktober: Maskulint (31.10.16)



22 kommentarer:

  1. Kjempe flott og personlig kort Karen Elise! :)Fint med blomster på herrekort. Man trenger det en gang iblant! :) Sikker på at pensjonisten satt pris på det.

    SvarSlett
  2. Stilig kort, Karen Elise :) Kan tenke at pensjonisten ble veldig glad for kortet :)

    SvarSlett
  3. Jeg tenker også at pensjonisten ble glad for dette flotte og personlige kortet du har lagd. :-)

    SvarSlett
  4. Flott kort! det er så absolutt maskulint selv om det er blomster. Jeg likte godt oppsettet og dine flotte detaljer! Takk for din deltagelse hos Hobbygarasjen!
    Klem Julia

    SvarSlett
  5. Kjempeflott kort. Når jeg så den klokken kom sangen "da klokka klang, så for vi sprang" til meg med en gang.
    Fint pyntet og helhet i kortet
    Takk for at du deltar hos Hobbygarasjen.no
    DT Jorunn Elin

    SvarSlett
  6. Både tøft og fint på samme tid. Likte det veldig godt 😃
    Takk for ditt bidrag til Hobbygarasjen 😃 Pia

    SvarSlett
  7. Nydelig flott kort og vakre detaljer! Var også en kjempefin tekst du hadde inni :)
    Tusen takk for at du deltok på PapirPlaneten sin utfordring.
    Masse lykke til! ♥ DT Tindaloo

    SvarSlett

Tusen takk for alle hyggelige kommentarer :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...