søndag 8. januar 2017

Lollipop til jul



Godt nytt år! Jeg starter bloggåret med å dele et julekort jeg lagde på Papirfesten. Jeg ser at et av nyttårsforsettene mine bør være å blogge litt oftere, så jeg får starte med litt forskjellig som jeg ikke fikk vist fram i fjor. Dette er med andre ord ikke siste blogginnlegg med kort laget i 2016 ;) 
Motivet er fra et klippeark fra North Star Design. Jeg syns det ble skikkelig "julete" med polkagris-sugerøret som pinne på kortet. Den runde diesen med snøkrystallene er egentlig en rammedies, men med litt klipp og lim gikk den fint å bruke på denne måten også.









Jeg deltar i disse utfordringene:

Papirplaneten #13: Vinter (31.01.17)
Kort´o´Mania #167: Alt er lov (15.01.17)
Kreativ Scrapping #1: Alt er lov (26.01.17)

5 kommentarer:

  1. Åhh, Så nydelig! Flotte bilder:)
    Klem

    SvarSlett
  2. Kjempe skjønt kort :)
    Takk for du deltok hos Kort O Mania! Mbh DT-Gina.

    SvarSlett
  3. Delikat lollipop kort. Koselig motiv. Takk for at du deltar i Papirplaneten sin utfordring denne mnd. Klem DT-Gunn

    SvarSlett
  4. Kjempefint Lollipopkort :-)
    Takk for at du deltar hos Papirplaneten :-)
    DT-Gry

    SvarSlett

Tusen takk for alle hyggelige kommentarer :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...