onsdag 22. februar 2012

Dokkecup #1


På Papirdokkene arrangeres det dokkecup, og dette var mitt bidrag til første oppgave. Den kom jeg videre på, så blir det spennende å se hvor lenge det holder. Man får ei ny oppgave ca. annenhver uke, og den med færrest stemmer ryker ut.
Jeg vil levere kortet til Papiravisen, som vil se minst to dies eller puncher. Jeg har brukt oval dies i ulike størrelser, og en swirl-dies.







Et fint vers inni kortet, ved siden av skrivefeltet.

Oppgava var ei inspirasjonsoppgave, og her er bildet vi skulle finne inspirasjon fra:


5 kommentarer:

  1. Fint kort! Det skal jeg gi til en god venninne. :-) Er ganske sikker på at hun blir glad for det.

    SvarSlett
  2. Dette var utrolig nydelig. For et fantastisk lekkert mønsterark du har brukt! Det likte jeg godt! Nydelig pyntet, flott motiv - en skikkelig lekkerbisk! Lykke til i cupen!

    Klem,
    Wenche

    SvarSlett
  3. Dette kortet var aldeles nydelig.
    Flotte papirer,pynt og motiv du har brukt.
    Rålekker blonde !

    Klem Kjersti

    SvarSlett
  4. Så lekkert karen Elise!
    Var et av mine favoritt i runden også.

    Tusen takk for at du deltar hos oss i Papiravisen :D

    SvarSlett
  5. Virkelig et nydelig kort, flotte farger og pynting:)
    Klem Gunn

    SvarSlett

Tusen takk for alle hyggelige kommentarer :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...