mandag 6. februar 2012

Kalender 2012


Litt i seineste laget, siden vi er langt uti februar, men jeg ble så inspirert av May Brit, som vant forrige utfordring hos Papirdokkene, så her er min variant av en scrappet kalender. Den er laget av bakpappen på ei A3 tegneblokk. Kalenderen har jeg funnet her.





Teksten er fra et Peon klippeark.




Panduro og Card and scrap har "shabby chic"-utfordringer, og jeg leverer denne til begge disse. I tillegg leverer jeg til Scrapperiket, som har "anything goes".




5 kommentarer:

  1. Wow, hvor en lækker kalender!!
    1000 tak fordi du deltager i vores udfordring på Card and Scrap :)

    SvarSlett
  2. Så nydelig den er:) Herlige farger og flott pyntet.
    Klem Gunn

    SvarSlett
  3. Fantastisk flott kalender !!
    Wow ...sier jeg også ;o)

    Klem Kjersti

    SvarSlett
  4. Gørrlekker kalender!

    Tusen takk for at du deltar i utfordringen vår!

    Linda, Scrapperiket:)

    SvarSlett
  5. Så lekkert!
    Nydelig kalender:)
    Takk for at du deltar på Card and Scrap sin utfordring.
    Klem, Heidi:)

    SvarSlett

Tusen takk for alle hyggelige kommentarer :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...