lørdag 31. januar 2015

Nordsalten Hobbyklubb 5 år!

I dag er det 5 år siden Nordsalten Hobbyklubb kom med sin første utfordring, og det feirer vi med brask og bram!



Vi arrangerer BLOGGHOPP, og håper mange av dere vil ta turen og se på hva DT-jentene viser fram.

Hoppingen starter og slutter i NSHK-bloggen. Hvis du er kommet til meg fra Ane, er du på riktig vei.

Blant alle som tar hele runden, blir det trukket en vinner som får en premie sponset av The Ribbon Girl. I tillegg deler vi ut en premie i hver av DT-jentenes blogger.

Jeg gir denne gaven til en av dere som kommenterer i min blogg:




NSHK-bloggen har dessuten fått nytt utseende, håper dere liker det! Jeg synes i hvert fall det ble kjempefint!


Så over til det jeg vil vise fram. Oppdraget er å vise fram noe av det første og noe av det siste man har laget. Det er spennende å gå tilbake i tid og se hvordan man har utviklet seg.

Da jeg bladde bakover i min egen blogg, fant jeg ut at jeg også nærmer meg et femårsjubileum. Mitt første blogginnlegg ble lagt ut i oktober 2010, og jeg har lyst til å dele det aller første kortet jeg la ut med dere. Her kan du se innlegget det er i. 

Jeg lagde mye staffelikort og mappekort. Staffelikort lager jeg fortsatt mye av, men mappekort er det veldig lenge siden jeg har prøvd meg på.



Jeg har også lyst å vise fram mitt første DT-bidrag for NSHK. Det er fra januar 2012, så jeg har vært med i teamet i 3 år nå.
Her kan du se blogginnlegget med flere detaljer.




Så over til noe av nyere dato. Jeg har valgt å ta fram staffelikortet jeg lagde til Ett Trykks Julehilsen 2014. Her finner du det opprinnelige innlegget med flere detaljer.


Jeg har holdt på vintagestilen hele tida, det er en stil jeg liker veldig godt. Med mer erfaring, mer utvalg i utstyr og pynt, og med inspirasjon fra blogger, scrappemagasiner, treff og kurs, utvikler stilen seg stadig.

Det er ei god stund siden jeg har brukt ProMarkerne mine nå. Må kanskje snart tørke støv av dem og fargelegge noen fine motiv.


Nå håper jeg du legger igjen en kommentar hos meg, før du hopper videre. Jeg trekker en heldig vinner blant de som har kommentert neste helg. Vinneren blir publiser her i bloggen.

Nå kan du hoppe videre til Astrid.

Husk at de som tar hele runden har store vinnersjanser, siden vi faktisk har 15 premier å dele ut!


26 kommentarer:

  1. Morsomt å kikke tilbake på gamle innlegg for å sjå utviklingen innen stiler og ikkje minst utstyr /pynt :)
    Havna i din blogg først sidan du var øverst i blogglista mi nå. Får innom NHK for å starte frå begynnelsen.

    SvarSlett
  2. Love the old one with new ones!!! Your designing style is very gorgeous with beautiful embellishment!

    SvarSlett
  3. Gratulerer med 5-års dagen til Nordsalten Hobbyklubb ! :D
    Oi....du var god fra starten du. Ser at du har utviklet deg, men de var jammen flotte de første også :D

    SvarSlett
  4. Gratulerer så mye med 5-årsdagen til Nordsalten hobbyklubb.
    Kjempeflotte kort fra begynnelsen.
    Merete

    SvarSlett
  5. Her var det mye fine. Gratulerer med dagen 🌺

    SvarSlett
  6. Tillykke med dagen.
    Herligt at se udviklingen.

    SvarSlett
  7. Artig å se forskjellen!!! Det siste er jo rå-lekkert!!! Morro at man ser utvikling, og endring av stilen innen samme sjanger!! Ha en fin helg!

    SvarSlett
  8. Gratulerer med 5 års dagen til Nordsalten :) Kjempe fine kort og man ser utvikling og endring.

    SvarSlett
  9. Masse gratulasjoner til jubilanten! Fint med "nyoppusset" design!
    Gøy å se på utviklingen "før og nå". Morsomt å følge med på endring av teknikker og måter man pynter kortene på!
    Takk for inspirasjon og flott blogghopp!

    SvarSlett
  10. Gratulerer med 5 års dagen!
    fin utvikling. Likte veldig godt det lilla kortet ditt.

    SvarSlett
  11. Kjempefine kort......... moro å se før og nå...... likte specielt godt det du har laget til Ett Trykks julehefte ........ fin utvikling i stiler og ja synes absolut du bør ta frem promarkerne dine igjen..........

    SvarSlett
  12. Gratulerer med 5 års dagen til dere i Nordsalten hobbyklubb!!Så nydelige kort du har laget fra starten av!!Imponert!!

    SvarSlett
  13. Hei min venn!
    Først av alt; Gratulerer så mye med 5 årsdagen!
    Kjempe god ide og vise frem tidlige kort, du har alltid vært utrolig dyktig, og alltid vært kreativ. Alltid kjekt å følge med utviklingen til andre med samme hobby :D Du er jo blitt utrolig dyktig med promarkerene og har ett øye for detaljer :)
    Klemm fra meg :)

    SvarSlett
  14. Så kul att få se lite "nu och då"-bilder! Det händer en hel del med stilen genom åren, även om man själv inte märker det så väl under tiden!

    Fina kort och fin färglägggning!

    Nu hoppar jag vidare, men önskar dej en skön söndag!

    SvarSlett
  15. Gratulerer til Nordsalten. Kan se at kortene dine har utviklet seg med flere detaljer og mer gjennomtenkte posisjoner på pynten, men synes de var flotte alle tre.

    Elin.

    SvarSlett
  16. Grattis på 5-årsdagen! Nog kan man se att du har utvecklats i ditt kreativa skapande. Ditt nyare kort är otroligt elegant och vackert! Tack för inspirationen.
    Kram, Outi

    SvarSlett
  17. Gratulerer med 5-års dagen! Nydelige kort alle 3, men kan tydelig se utviklingen ja:)
    Klem, Berit

    SvarSlett
  18. Tillykke til dig også her, og hvor er det et smukt kort, du har lavet her. Sååå smukt og naturligt. Og hvor er det skønt at se, som alle har udviklet sig såå fint over årene.

    SvarSlett
  19. Gratulerer med 5 årsdagen! Så gøy å se både gamle og nye kort. Synes de var fine alle tre jeg, men det siste var nydelig!

    SvarSlett
  20. Gratulerer til Nordsalten! Gøy å se på hvordan stilen utvikler seg! Jeg hopper videre :)

    SvarSlett
  21. Så vackra kort du gjort och gör. Jag blir så sugen på att börjar göra egna kort, får väl se om jag kan hitta tiden (håller på med lapptäcken och silversmide)

    SvarSlett
  22. Gratulerer med 5 års dagen :-) Nydelige kort du har laget.

    SvarSlett
  23. Gratulerer! Så moro å kikke innom dere alle! Lykke til videre! Klem fra Anne-Eddie ;)

    SvarSlett
  24. Gratulerer med 5årsdagen. Så utrolig moro å se på utviklingen din.

    SvarSlett
  25. Så herlig RAK du har! Gratulerer med jubileum! Og veldig moro med en slik utvikling! :-)

    SvarSlett
  26. Gratulerer med 5 års dagen til NSHK.
    Kjempe morsomt med bloghopp og så kjekt å se på utviklingen dere har hatt :-)
    Takk for inspirasjon.

    SvarSlett

Tusen takk for alle hyggelige kommentarer :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...