tirsdag 5. februar 2013

Bursdagsutfordring #2


I dag er det tid for å publisere del to av bursdagsutfordringen vår i Nordsalten Hobbyklubb. Oppgava er å bruke 3 av 3 ting, siden vi fyller 3 år. Jeg har brukt 3 mønsterark, 3 blomster og 3 tekststempler. Jeg ble inspirert av et bilde i Ett Trykk til å prøve et "Surprice pop-up card". Link til tutorial finner du også i oversikten min øverst i bloggen. Jeg har brukt litt andre mål for at det skulle passe med stempelmotivet.



Det nye Tilda-stempelet mitt er fargelagt med Promarkers.




Klikk deg inn her for å se resten av de flotte DT-bidragene og delta i utfordringen!

Jeg deltar i denne utfordringen:
Card and Scrap #48: Bruk et stempel (13.2.)


4 kommentarer:

  1. Super smukt kort.
    Tusind tak for at du deltager hos Card and Scrap.
    Gitte.

    SvarSlett
  2. Så lekkert! Kjempefint nytt stempel i nydelige farger, og veldig fint fargelagt :-)

    Tusen takk for hyggelig besøk hos meg, og ikke minst at du la igjen spor etter deg så jeg fikk besøkt deg også! Så masse lekkert, jeg kommer snart tilbake :-)

    SvarSlett
  3. Nydelig kort med lekkert design! Kjempeflott fargelegging! Klem, Elizabeth x

    SvarSlett
  4. Nydelig kort. Takk for at du deltar hos Card and Scrap.
    Klem

    SvarSlett

Tusen takk for alle hyggelige kommentarer :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...