onsdag 13. februar 2013

Kondolansekort

For litt siden mistet ei venninne faren sin, og jeg lagde dette kortet til henne. På Papirfesten kjøpte jeg et sett med fine tekster til sånne kort, og har bare utsatt å bruke dem, siden dette er så vanskelige kort å lage. Men nå ble jeg altså nødt... Skal prøve å få laget noen til å ha på lager, for det er greit å ha. Motivstempelet har jeg fått i premie fra Kreativ Hobby. Syns det passet godt til kondolansekort.






Som vanlig er motivet fargelagt med Promarkers.




Jeg deltar i denne utfordringen:

Card and Scrap #48: Bruk stempel (13.2.)
Kortgleder februar: Alt er lov (25.2.)



6 kommentarer:

  1. Fint kondolansekort du har laget, og du har rett, det er vanskelige kort å lage, men jeg synes du klarte d kjempe fint:)

    Fine duse farger, flotte ord og medfølelse:)

    Klem Junhild

    SvarSlett
  2. Åh...dette var virkelig vakkert og et nydelig vers. Klem...Mona

    SvarSlett
  3. Utrolig vakkert kort til anledningen.

    SvarSlett
  4. Har lagt meg til som følger hos deg. Fant utrolig mye fint i bloggen din. : )
    Ha en fin dag.

    SvarSlett
  5. Great card is this it not a easy one , I whone ask you something on feb the 1 on your card you have a nestiblet witch is this nr from. greats tanja from the neterlands

    SvarSlett
  6. Nydelig kort. Takk for at du deltar hos Kortgleder. Hilsen Jorunn

    SvarSlett

Tusen takk for alle hyggelige kommentarer :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...