søndag 15. januar 2017

To babykort



Jeg har laget to babykort for to kollegaer som ble besteforeldre. Siden det var til en gutt og ei jente, valgte jeg å lage dem like, men i gutte- og jenteversjon. Arkene er fra Maja Design sin baby-kolleksjon. Jeg syns de er helt nydelige! Jeg fant en fin og ny måte å pynte innsida på, tror det var i Ett Trykk. Det syns jeg gjorde kortene ekstra spesielle.
I Nordsalten Hobbyklubb har vi temaet "baby", og dette er mitt DT-bidrag. Kom inn og se resten av DT sine flotte inspirasjonsbidrag, og bli med og lag noe til baby du også! Premien er sponset av Bua.

Gjør deg klar for et bilderas...














  








Jeg deltar i disse utfordringene med kortene:

Kort´o´Mania #167: Alt er lov (15.01.17)
Kreativ Scrapping #1: Alt er lov (26.01.17)



LagreLagre
LagreLagre

5 kommentarer:

  1. Åh! Så skjønne babykort! :-)

    SvarSlett
  2. Kjempe fine babykort :) Likte veldig innsiden av begge kortene.

    SvarSlett
  3. Så lekre kort det ble:) Elsker baby serien fra Maja Design:)

    SvarSlett
  4. Begge kortene er bare helt nydelige :-)
    Siden jeg har dilla på perler så bet jeg meg
    selvfølgelig merke i den lekre detaljen med perler
    rundt hjertene :-)
    Takk for ditt bidrag til utfordringen "Alt er lov"
    hos Kort`O`Mania. Lykke til !!

    Klem, Astrid DT

    SvarSlett

Tusen takk for alle hyggelige kommentarer :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...