onsdag 15. februar 2017

50 & 50



Jeg har laget et kort til en dobbel 50-årsdag. Det var en spennende utfordring å skulle lage et kort som både hadde maskuline og feminine detaljer, men ble til slutt fornøyd med resultatet. En felles interesse hos paret er motorsykkel, og jeg fikk brukt det tøffe stempelet mitt, som jeg egentlig syns er vanskelig å få brukt. Her kom det fint til sin rett. Jeg har laget et posekort av en matpakkepose fra Kremmerhuset.
Kortet er mitt inspirasjonsbidrag til den pågående utfordringen til Nordsalten Hobbyklubb, "Hurra for deg". Klikk deg inn og bli med du også!
Vi har også en framsnakk-aksjon og giveaway på gang. Her finner du den! I dette innlegget finner du min første "framsnakk".












Dette flotte tekststempelet er fra Rubber Dance stamps.









Jeg deltar i denne utfordringen:
Kreativ Scrapping #2: Glede (28.2.17)


3 kommentarer:

  1. Kjempe fint bursdagskort :) Kan tenke meg at det er ikke lett å kombinere maskulint og feminint kort sammen, men du klarte deg veldig bra.

    SvarSlett
  2. This is absolutely gorgeous Karen! I love it! <3 Thank you for stopping by at my blog! <3 hugs

    SvarSlett
  3. Så lekkert kort :)

    Tusen takk for at du deltar på Kreativ Scrapping sin utfordring.
    Ha en fin dag.

    Klem DT Kristine

    SvarSlett

Tusen takk for alle hyggelige kommentarer :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...