torsdag 2. juni 2011

Speedscrap

På forumet Papirdokkene arrangeres det speedscrap hver søndags kveld. Jeg får ikke vært med hver gang, men her er to av bidragene mine. Skal si det er en utfordring å bli ferdig på under to timer, men jeg har jo klart det hver gang... ikke så dumt med litt press ;-)

Sist søndag var oppgava å følge ei skisse. Det var en veldig jevn avstemming, og mitt kort ble ett av de tre som kom til omstemming. Der endte jeg på 3. plass. Syns det var bra jeg, etter å ha fått 0 og 2 stemmer på de to andre førsøkene mine på speedscrappen.

Dette kortet vil jeg også levere til utfordring #28 hos Scrapperiket, med temaet sommer:



Her var oppgava å lage ei eske:


2 kommentarer:

  1. Skikkelig flotte bidrag. Det øverste var min absolutte favoritt :D

    SvarSlett
  2. Kjempeherlig kort!

    Tusen takk for at du deltar i utfordringen vår!

    Linda, Scrapperiket

    SvarSlett

Tusen takk for alle hyggelige kommentarer :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...