lørdag 25. juni 2011

Trane

Jeg har laget et kort til et brudepar som har valgt tranen som sitt symbol. I Japan er tranen et symbol for hell, lykke og troskap. Syns dette var så fint, og ville la det vise igjen i kortet også. Har brettet en trane i origami (japansk papirbretting) og pyntet med sammen med blomstene. Jeg leverer kortet til Kort o Mania #42, med temaet bryllup.






Tranen er plassert inni en ring av roser.








Jeg har også laget et lite bryllupskort i beige og blått:







1 kommentar:

  1. Det ble veldig fint!
    Jeg er veldig heldig som skal få gi bort flere av de fine kortene du lager.
    Glede meg til å bruke "tranekortet" til "faddergutten" min neste helg.
    Klem fra mamma

    SvarSlett

Tusen takk for alle hyggelige kommentarer :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...