mandag 8. oktober 2012

Høstkort


Høsten er her for fullt, og denne gangen har jeg laget et kort i høstfarger. Endelig fikk jeg til å bruke dette mønsterarket, som jeg har hatt liggende i flere år. Kortet er et trippelt lommekort, som det har vært mønster på i Ett Trykk. Sløyfene på kortet er farget med promarkers i shale og pumpkin.






Motivet fra Saturated Canary er fargelagt med Promarkers.


I den frammerste lomma er det plass til for eksempel et par teposer, rett-i-koppen eller en liten sjokolade.

Jeg deltar i disse utfordringene:
Sketchy Colors #134: Brun-orange-hvit (13. oktober)
Card and Scrap #40: Bruk bånd/blonder (13. oktober)
Scrap´a´Long #20: Stempel (28. oktober)

Samtidig minner jeg om utfordringen hos Nordsalten Hobbyklubb, som har temaet Vennskap. Klikk deg inn her og delta!


8 kommentarer:

  1. WOW, så flott dette er! Herlig fargebruk, nydelig fargelegging og pynting.
    Klem fra Gunn

    SvarSlett
  2. wawww hvor er den flot.♥

    1000000 tak for at du deltager på Card and scraps udfordring.
    knuss♥

    SvarSlett
  3. Så nydelige farger! Og dette motivet er jo så arti. Men du, jeg har kikket mye rundt for å finne anvendelige tekststempler på norsk. Hvor kommer dine fra? Vet du om det finnes digitale på norsk?

    SvarSlett
    Svar
    1. Ja, hvor har jeg dem fra, mon tro... Jeg er så smart at jeg kaster emballasjen, så har ikke oversikten... Noen er fra Kreativ Hobby i hvert fall. De har ganske mange... Teksten på tagen er i derfra, og mange av de andre jeg bruker. "Grip dagen er fra et clear stamp-sett, og jeg finner ikke ut hvilket...

      Slett
  4. Nydelig Kort i herlige farger.
    Klem Connie

    SvarSlett
  5. Rett og slett nydelig!! Flotte høstfarger og flott komponert!!

    Tusen takk for at du deltar hos Sketchy Colors sin fargeutfordring denne uken!
    Lykke til!
    Klem fra Jannhild

    SvarSlett
  6. Super flot kort.

    Tusind tak for at du deltager hos Card and Scrap.

    SvarSlett
  7. Aldeles nydelig!
    Så lekre farger du har brukt:)
    Takk for at du deltar på utfordringen til Card and Scrap.
    Klem, Heidi:)

    SvarSlett

Tusen takk for alle hyggelige kommentarer :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...