tirsdag 16. oktober 2012

Snart kommer nissen!?


I hvert fall sitter han her og skriver i den store boka si og forbereder seg. Dette stempelet vant jeg i fjor jul i en utfordring hos Papirdokkene, og så har jeg ikke klart å få brukt det før nå. Var nok litt lei av å lage julekort da det dumpa ned i postkassen... Det er dessuten veldig detaljert og dermed vanskelig å fargelegge, men takket være at jeg har investert i ein del "thin nibs" til tusjene mine, fikk jeg det til nå.



Ser han ikke koselig ut?


Plass til å skrive en hilsen, dekorert med stempler som hørte til nissen.

Jeg deltar på utfordringen hos:

Scrap`a`Long #20: Stempel (28. oktober)

1 kommentar:

  1. Så koselig julekort, må innrømme at jeg elsker sånne "gammeldagse" nisser :o)

    Tusen takk for at du deltar hos Scrap'a'lng dene måneden

    Klem fra Beate

    SvarSlett

Tusen takk for alle hyggelige kommentarer :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...