lørdag 4. mars 2017

Fremsnakk mars og et dåpskort







Det er tid for framsnakk og giveaway hos Nordsalten Hobbyklubb igjen. Denne gangen vil jeg løfte fram Astrid. Hun har bare hatt blogg i litt over et år, men har på den tiden vist fram mye flott! Hun lager både lekre, detaljerte kort i romantisk stil, og enklere, tøffe kort, som for eksempel dette. Håper dere går innom bloggen hennes og tar en kikk!
Hvis du leser dette, Astrid, noe jeg håper du gjør, så kan du ta med deg knappen "Jeg har blitt framsnakket" som du finner i sidebaren min.

Nå anbefaler jeg også alle å gå inn på Nordsalten Hobbyklubb, besøke de andre i DT for å se hvem de har framsnakket, samt for å bli med på GIVEAWAY!







Kortet jeg vil vise fram idag, er et dåpskort jeg har laget på bestilling. Jeg har brukt de nydelige babyarkene fra Maya design, og masse blomster og halvperler.












Jeg deltar i utfordringen hos:

Kreativ Scrapping #3: Bingo (tekst - kakeserviett - halvperler) (31.3.17)



4 kommentarer:

  1. Nydelig kort du har laget :-)

    SvarSlett
  2. Flott babykort!

    Tusen takk for at du deltar i utfordringen vår hos Kreativ Scrapping!

    DT Linda

    SvarSlett
  3. Takk for framsnakk ! :D Det setter jeg utrolig pris på :D
    Har vært lite innom bloggen min i det siste, og oppdaget først nå denne ! :/ :) Tiden går mye i bachelorskriving, så bloggen er blitt bortprioritert !:(

    SvarSlett

Tusen takk for alle hyggelige kommentarer :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...