tirsdag 4. april 2017

Fremsnakk april og et gult kort







Det er igjen tid for framsnakk og giveaway hos Nordsalten Hobbyklubb.

Denne gangen vil jeg løfte fram Marit. Hun skriver bloggen Hobbyloftet. Hun lager mye flott, og jeg er spesielt glad i 3D-prosjektene hennes. Hun har blant annet laget en lekker sko, og en eksplosjonsboks med ei kirke inni. Håper dere går innom bloggen hennes og tar en kikk!
Hvis du leser dette, Marit, noe jeg håper du gjør, så kan du ta med deg knappen "Jeg har blitt framsnakket" som du finner i sidebaren min.

Nå anbefaler jeg også alle å gå inn på Nordsalten Hobbyklubb, besøke de andre i DT for å se hvem de har framsnakket, samt for å bli med på GIVEAWAY!







Vi er så heldige denne gangen og har to sponsorer til giveawayen. Den ene er Hobbyhjørnet, som hadde et samarbeid med Crafters together.



Den andre er Skaparkällaren, som har de nydeligste stempler. Vi i DT har fått leke oss med noen av dem, og her er mitt bidrag. Det nærmer seg påske, og i den anledning har jeg laget et gult kort. Jeg måtte til og med tørke støv av Promarkerene, og jeg koste meg skikkelig med fargeleggingen!





Fargelagt med Promarkers og Flexmarkers i disse fargene:
Gul: Pineapple Crush - Soft Lime - Primrose
Brun: Sandstone - Satin
Rosa: Pink Carnation - Pink Mittens
Skygge: Antique White - Dove Grey






Jeg deltar i disse utfordringene:
Kort`o`Mania #173: Vår (15.4.17)
Hjerteboden april: Vårfornemmelser med blomster (30.4.17)
Papirplaneten #16: Våren (30.4.17)


7 kommentarer:

  1. Ååh så herlig stempel og kjempefin fargelegging. Et nydelig vår/påskekort du har laget! :-)

    SvarSlett
  2. Alldeles nydelig kort! Så fine duse gulfarger, helt perfekt:) Dette motivet er jo så søtt å bruke. Hopper videre jeg :)

    SvarSlett
  3. Hei Karen Elise!
    Tusen takk for at du kikket innom bloggen min (Swissies Verden) og la igjen en så koselig kommentar! Det er ikke så veldig ofte jeg får besøk, iallfall ikke fra Norge, så det satte jeg virkelig pris på! Og nå har jeg lagt meg til som følger hos deg. Gleder meg til å "snoke" i alle de flotte kortene dine.
    Riktig god påske til deg!
    Hilsen Liv (Swissie) i Sveits

    SvarSlett
  4. Herlig påskekort til å bli glad av...riktig god påske til deg !
    Klem

    SvarSlett
    Svar
    1. Og tusen takk for FREMSNAKKEN...det var stas:-)

      Slett
  5. Skikkelig glad kort dette her Karen Elise! <3 Super søt stempel og glade farger. Lekkert både på utsiden og inni. :)
    Tusen takk for at du deltar i utfordringen hos Hjerteboden!
    DT Maria

    SvarSlett
  6. For en gossin fugl. Gult er kult, likte dette kortet. Ble glad av å se på det. Takk for at du deltar hos Hjerteborden sin utfordring denne mnd. Klem DT-Gunn

    SvarSlett

Tusen takk for alle hyggelige kommentarer :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...