lørdag 15. april 2017

Shoot for the moon



Jeg ble skikkelig utfordret av vår nyeste utfordring i Nordsalten Hobbyklubb. Oppgava lyder "Into the space", og det er jo ikke det temaet jeg scrapper oftest. Vi blir sponset av Oddball Art, og de har også gitt oss i DT noen ulike motiver og tekster å bruke på kortene.
Jeg har printet ut digistemplene på kraftkartong, og fargelagt med fargeblyanter. Det turkise mønsterarket fant jeg i restehaugen. Det var akkurat det jeg trengte for å løfte fram fargene i motivet.


Både motivene og teksten er fra Oddball Art.


Teksten inni kortet har jeg skrevet i Word og printet ut.






Nå håper jeg du blir med oss her  og leker med stjerner og andre ting som hører til i verdensrommet! Ta deg også tid til å se på resten av DT sine spennende prosjekter!
Klikker du deg inn her, kan du bli med oss på fremsnakk og giveaway!



2 kommentarer:

  1. Så kult <3 Likte veldig godt fargene og tekstene:) Fantastisk lagt opp:)

    Klem

    SvarSlett
  2. Kjempetøft kort, og så annerledes enn din stil. Gøy med utfordringer som får oss til å gå utenfor komfortsonen i blant. :-)

    SvarSlett

Tusen takk for alle hyggelige kommentarer :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...