mandag 1. mai 2017

Nytt liv - steampunk



Denne tagen fikk jeg inspirasjon til fra stempelmotivet jeg har brukt. Med tannhjul og flosshatt, var det bare nødt til å bli steampunk. Det er ikke akkurat en stil jeg lager ofte, men det var veldig gøy! Motivet er fra Aurella27, som sponser Nordsalten Hobbyklubb denne måneden. Vi er ute med en ny utfordring, der tema er "nytt liv" eller resirkulering. Jeg har brukt pappen fra en pakke blomster fra Prima i stedet for mønsterpapir. Sirkelen med "handmade" er også derfra. Kjettingen er fra merkelappen på ei bukse jeg kjøpte for ei stund siden.










Motivet er fargelagt med fargeblyanter.


2 kommentarer:

  1. Oh, this is so gorgeous with so much attention to detail!! ~ Blessings, Tracey

    SvarSlett
  2. Jeg rett og slett digger denne taggen. Den viser virkelig hvilken variasjon du har i kreativiteten din. Kommer til og savne deg masse hos Nordsalten, du er et vakkert menneske. Vi sees i blogglandia :-)

    SvarSlett

Tusen takk for alle hyggelige kommentarer :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...