søndag 26. august 2012

Bursdagskort


Jeg har hatt "scrappesøndag", og her er et av kortene jeg lagde. Til en forandring, har jeg laget et symmetrisk kort denne gangen, og faktisk uten blomster! Jeg har blitt inspirert av fire utfordringer denne gangen: pastellfarger (blå, rosa, grønn og hvit), bursdag, girly og glede. Må ikke du også smile av det søte stempelmotivet?




Er ikke denne jenta fra Mo´s digitals søt?

Den lille låsen er fra sponsorgaven fra Korthobby.




Et skrivefelt inni kortet.
Jeg vil levere kortet til disse utfordringene:
Sketchy Colors #128: Pastellfarger: rosa, grønn, blå, hvit (1. september) Alle fargene finnes i mønsterarket, selv om det kanskje er litt utydelig på bildene.
Kort´o´Mania #68: Bursdagskort (30. august)
Scrapperiket #57: Glede (8. september)
Papiravisen: Girly (4. september)

12 kommentarer:

  1. Nydelig kort, med så herlig motiv. Flott farget.
    Takk for at du deltar hos oss i Papiravisen.

    Klem fra Merethe

    SvarSlett
  2. Lekkert kort! Herlig motiv som er nydelig fargelagt :-) Takk for at du deltar i utfordringen til Scrapperiket, og lykke til! DT Heidi

    SvarSlett
  3. Lekkert kort du har lagd. Så fint med de hjertene og et herlig motiv.
    klem :)

    SvarSlett
  4. Herlig kort Karen ELise. Klem

    SvarSlett
  5. Ååå...dette kortet var jo bare nydelig. Så flott motiv,hjertebånd og diesebruk.

    Klem Kjersti

    SvarSlett
  6. Så vakkert, stilrent og elegant kort du har laget :-)
    Takk for at deltar hos Kort O Mania.
    Klem fra Karin

    SvarSlett
  7. Smukt kort med et herligt stempel.

    SvarSlett
  8. Åååå så vakkert!! Skikkelig herlig kort!! Ja et gla'kort vil jeg si!!

    Tusen takk for at du deltar hos Sketchy Colors denne uken!!

    Klem fra Jannhild

    SvarSlett
  9. Det är verkligen en söt digi, hamnar på min "måste ha" lista ;)

    Tack för att du deltar hos Kort o Mania.

    Kram Nelle

    SvarSlett
  10. Aldeles nydelig Karen Elise!
    Tusen takk for at du deltar hos oss i Papiravisen :D

    SvarSlett
  11. For et delikat og lekkert kort Karen Elise! Takk for at du deltar på Kort'o'Mania sin bursdagsfeiring, lykke til!
    Klem fra Kjersti:)

    SvarSlett

Tusen takk for alle hyggelige kommentarer :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...