søndag 12. august 2012

Steampunk!


For ei stund siden ble jeg utfordret hos Papirdokkene, til å lage et Steampunk-kort med masse metall. Jeg ble nødt til å leite meg fram på nettet for å finne litt mer ut om hva det egentlig er. Da fant jeg ut at steampunk er en betegnelse for science fiction som går tilbake i tid, til 1800-tallet, med dampmaskiner, tannhjul og andre sånne ting som var nytt på den tida.

Her er mitt forsøk på steampunk:










Jeg vil levere kortet til disse utfordringene:
Panduro Hobby: Drengede prosjekter (22. august)
Card and scrap #36: Bruk stempler (13. august)

4 kommentarer:

  1. Super flot Steampunk kort.

    Tusind tak for at du deltager i udfordringen hos Card and Scrap.

    SvarSlett
  2. Så utrolig stilig steampunk kort, herlige farger og masse rå detaljer!
    Ha ei fin uke!
    Klem fra Kjersti:)

    SvarSlett
  3. Så utrolig flot kort, og mange skønne detaljer. Tak for at du deltager i udfordringen hos card and scrap. DT Sanne

    SvarSlett
  4. Dette kortet var kjempestilig.
    Skulle tro du ikke hadde gjort annet enn å lage steampunk kort,så flott motiv og detaljer.
    Veldig tøfft.

    Klem,Kjersti

    SvarSlett

Tusen takk for alle hyggelige kommentarer :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...