søndag 19. august 2012

Metalltag


Endelig har jeg fått meg aluminiumstape, som jeg har vært på jakt etter lenge. Nå har jeg prøvd meg på en tag. Er usikker på om jeg skal bruke den som den er, eller om den etter hvert blir limt på et kort. Først limte jeg all pynten på, og etterpå klippet jeg tapen opp i små biter og dekket hele tagen. Jeg brukte "feil" ende på en pensel til å presse tapen inn i alle "kroker" sånn at teksturen kom fram. I tillegg brukte jeg ei nål til å lage "spiker"-merker med. Til slutt malte jeg hele tagen med svart maling og tørket det meste bort igjen for å framheve teksturen.





Jeg ønsker å delta på disse utfordringene:
Card and Scrap #37: Lag en tag (28. august)
Anonyme Scrappere #49: Monokromatisk (26. august)


5 kommentarer:

  1. Denne var kjempe tøff! Ha en fin dag :)

    SvarSlett
  2. Stilig! Man skulle ønske man hadde ditt talent! *Sukk!*
    Det kortet jeg fikk til sommeren er det vakreste kortet jeg har fått i hele mitt liv. Vurderer å ramme det inn! :)
    Hege

    SvarSlett
  3. Super flot Tag.

    Tusind tak for at du deltager i udfordringen hos Card and Scrap.

    SvarSlett
  4. Stilig tag!
    Takk for at du deltar på Card and Scrap sin utfordring:)
    Klem, Heidi:)

    SvarSlett

Tusen takk for alle hyggelige kommentarer :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...