onsdag 15. august 2012

Victoria and friends


I dag er det lagt ut ny utfordring i Nordsalten Hobbyklubb, og denne gangen har vi i design teamet vært så heldige å få motiver fra de nyeste julestemplene til sponsoren vår, Lili of the Valley. Jeg har valgt å bruke dette søte, som heter "Victoria and friends". Temaet denne gangen er perler og bling.
Jeg har brukt et mønster på "trippelt lommekort" som jeg fant i det siste Ett trykk.







Motivet er fargelagt med Promarkers.

Jeg har brukt Crackle-lim på kjelen.





Jeg ønsker å delta i disse utfordringene:

Promarker Norge #8: Alt er lov (25. august)
Papiravisen: Girly (4. september)
Scrap`a`Long #18: Blomster (28. august)

8 kommentarer:

  1. Nydelig posekort og denne brettingen er så fin.
    Nydelig motiv du har brukt,lekkre papirer og pynt.
    Flott med crackle paint på kjelen.

    Klem,Kjersti

    SvarSlett
  2. Dette var lekkert :)
    Tusen takk for at du deltar hos Papiravisen.

    SvarSlett
  3. Så nydelig :) Oppsett, motiv, fargeleggingen... :) Tusen takk for at du deltar i utfordringen hos PMN og lykke til :) Klem Rita, DT

    SvarSlett
  4. Så herlig kort. Liker godt detaljene med metallblomsten og bling/perler.
    Takk for at du deltar hos Papiravisen og hos Scrap'a'long.

    Klem fra Merethe

    SvarSlett
  5. Så fina kort du gör!! Var har du köpt stämpeln "postkort"? Vad heter tillverkaren? Jag bara måste ha en sån.

    Ha det bäst!/Maria

    SvarSlett
    Svar
    1. Takk :-) Stempelet er fra et clear stamp sett fra Kort og Godt.

      Slett

Tusen takk for alle hyggelige kommentarer :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...